1. 8.00 - 8.45
7. 14.00 - 14.45
8. 14.55 - 15.40

Archive for balandžio 25th, 2017

8b klasės kelionė „Istoriniais takais po Vilnių”

Šįkart į kelionę išsiruošėme traukiniu. Atvykę į Vilnių iš geležinkelio stoties pasukome Aušros Vartų link. Nuo čia ir prasidėjo mūsų kelionė po Vilnių, nes Aušros Vartai – statinys Vilniuje, vienas svarbiausių istorinių, kultūrinių ir religinių monumentų, pasaulietinio ir religinio turizmo objektas, istorijos ir architektūros paminklas. Leisdamiesi Aušros Vartų gatve, pasukome į Didžiąją gatvę, kuri taip pavadinta dėl savo svarbos miesto gyvenimui. Netrukus pasiekėme Rotušės aikštę – vieną iš seniausių Vilniaus senamiesčio aikščių. Pilies gatve – seniausia Vilniaus senamiestyje – patekome į sostinės širdį – Katedros aikštę. Šalia matėme Nacionalinį muziejų Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmus. Neaplenkėme ir Lietuvos nacionalinio muziejaus. Iš ten pasukome Taikomosios dailės muziejaus link. Šalia apžiūrėjome nuošliaužos paveikto Gedimino kalno šiaurės vakarų šlaitą. Po to pasukome Kalnų parko link ir užkopėme ant Trijų kryžių kalno. Lietuvos sostinę puošia ant aukšto kalno stovintys trys balti didingi kryžiai. Jie – ne tik Vilniaus miesto simbolis, bet ir tautinės tapatybės ir pasipriešinimo okupacijai monumentas. Užlipus ant Trijų kryžių kalno – visas Vilnius lyg ant delno. Pasigrožėję sostinės panorama, nusileidome žemyn ir patraukėme į šiuolaikišką Gedimino prospektą. Užsukome į piceriją papietauti. Po sočių pietų tęsėme kelionę. Iš Katedros aikštės pasukome Vilniaus universiteto link. Čia įsiamžinome šalia Kristijono Donelaičio – Mažosios Lietuvos lietuvių grožinės literatūros pradininko – skulptūros, kuriai skirta garbinga vieta Vilniaus universiteto ansamblyje. Vėliau apsilankėme Simono Daukanto aikštėje, kurioje įsikūrusi Lietuvos Respublikos prezidentūra. Iš čia siauromis senamiesčio gatvelėmis pajudėjome stoties link ir, gerokai pavargę, sugrįžome į gimtuosius Švenčionėlius.

Kelionės organizatorė, 8b klasės vadovė Andžela Zenkevičienė.

Penktokų kelionė po Švenčionių rajoną

Balandžio 25 d. 5-8 klasių mokiniams organizuota kultūrinė diena  „Istoriniais takais po Lietuvą".

Penktokai keliavo po Švenčionių rajoną. Jie užkopė į Švenčionių apžvalgos bokštą, iš kur grožėjosi Šventos ir Sirvėtos kraštovaizdžio draustinių miškų panorama. Taip pat aplankė Nalšios muziejų, kuriame sukaupta daugiau kaip 52 000 archeologijos, gamtos, istorijos ir etnografijos eksponatų, lankėsi Cirkliškio buvusio dvaro sodyboje, apžiūrėjo Cirkliškio piliakalnį. Kelionę organizavo 5a klasės auklėtoja J. Vaiškūnienė ir 5b klasės auklėtoja J. Mikėnienė, joms talkino biologijos mokytojas D. Kavšinas ir matematikos mokytoja R. Nalivaikienė.